Early life and education[mèzi | mèzi mkpụrụ]
A nuru Jacks n'ubochi ano n'onwa December n'afo 1961 na Buguma nke di na Asari-Toru Lokal Gomenti Eria nke di na Rivers State.O gara koleeji ndi Fediral Gomenti nke Port Harcourt mgbe o ka na-eto eto n'agbogho. O nwere nzere Masters n'ikpe ikpe.
Nturu ugo[mèzi | mèzi mkpụrụ]
- O so na kansulu na-ahu maka koleeji ndi Fediral Gomenti nke Port Harcourt
- O so n'otu ndi FIDA
- O sokwa n'otu ndi Ashoka
Mbiputa akwukwo[mèzi | mèzi mkpụrụ]
- Using ADR in resolving maritime disputes: a Nigerian perspective, Volume 1, Number 1, Port Harcourt Bar Journal, December 2004
- Women’s Rights under the Nigerian Criminal Law, a monograph. 2003
- Genderizing the 1999 Constitution, accepted for publication, Journal of Public Law, RSUST Vol. 2 2003
- Case Review; State vs. Cornelius Obasi (1998) 9 NWLR, (part 567) 686, the Nigerian Law and Practice Journal of the Council of Legal Education,
- The Problems of the Niger Delta as a Human Rights Issue, a paper presented at the conference on the Niger Delta at Port Harcourt, 6–9 December 2000.
- The Legal Regime of the Local Government System in Nigeria, University of Calabar Law Journal, 2001.
Fukwa[mèzi | mèzi mkpụrụ]
- List of people from Rivers State
- Rivers State Ministry of Agriculture
- Customary Court of Appeal
Ebe nsi nweta[mèzi | mèzi mkpụrụ]
- "RSG Assures On Livestock Diseases Eradication", The Tide, 6 July 2015. Retrieved on 6 July 2015.
- "Rivers State Artisan Fishermen Get New Exco", The Newswriter, 2 July 2015. Retrieved on 6 July 2015.
- The Honourable Commissioner of Agriculture. Retrieved on 1 August 2016.
- Daniels, Joyce. "FGC PH Class of ’88 25th Anniversary Reunion Dinner", Joyce Daniels, 14 October 2013. Retrieved on 6 July 2015. “Mrs Onimim Jacks of the pioneer 1973 set of the school, proposed the toast”